Examensdags!

Så här fin var Sonen när han gick ut årskurs 9 idag.



Tyvärr låg pappa ute i skogen på jobb och mamma skulle också jobba, var det tänkt iaf. Jag däckade dock i förkylning inatt så jag fick bli hemma. Gjorde en snabb sväng förbi kyrkan och hann ta några kort sedan blev det shopping på Konsum o apoteket innan hemgång igen. Sov bort hela em men det behövdes!

Tur att moster och morfar var med så att det blev lite uppvaktning iaf. Jag köpte en jättefräsig kaktus till min fräsige kille och ett gulligt kort...för när man är mamma har man rätt att gulla till det, *så det så*! Imorgon kommer pappa hem från jobbet och då ska Sonen få önskemiddag och en alldeles egen (färdigköpt från kyldisken, *ooorkar inte*) prinsesstårta att smaska på. Här köpt en bullpåse till min bulloman dessutom! ;)

Det har gått så fort, de här 14 åren vi haft ihop. Kanske för att han är en sådan otroligt snäll, empatiskt och humoristiskt kille. En som inte följer med strömmen, en unik kille med principer och båda fötterna på jorden.

Vi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0