Pink Madness

Rosa, rosa, rosa...rosa för hela slanten. En väninna gav mig "överblivna" pärlor till töserna. Naturligtvis kunde jag inte låta bli en del (lugn, de får av mina "överblivna" också, så det jämnar ut sig!) o det resulterade i detta;



Ett vajerarmband i coralling-teknik, större seedbeads samt glaschips. Magnetlås gör att det är enkelt att ta på och av. Bilden gör inte färgerna rättvisa, det är mycket mer rosa och cerise. Många av pärlorna har metallicglans och det finns bara ett ord som beskriver det och det är *FUNKY*!

Imorgon ska jag sätta igång med en beställning så den är färdig innan koppartråden till nästa beställning kommer i brevlådan. Det kommer att bli pilligt men töserna är i skolan båda två så jag ska nog få ro att få till det. Det är roligt att ha kommit igång att jobba igen och jag och några till har talat om att starta en webshop tillsammans. Det känns mycket spännande och naturligtvis kommer det kännas underbart att ha ett jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0