Imse Vimse Spindel...




Måste bara kasta in några bilder för att visa vad jag (bl a) har pysslat med i afton. Läste ett inlägg om drömfångare på ett internetforum och blev inspirerad till denna skapelse. Den är inte riktigt färdig än...det behövs en snygg upphängningskrok samt några fjädrar men jag orkar inte mer ikväll. Det har tagit på nacke och axlar, behöve vara någorlunda fräsch imorgon då jag ska till sjukgymnasten och styrketräna.


Bakkroppen är en med rocaille "pärlad" hematitpärla, huvudet en 6 mm krackelerad glaspärla, några stavar samt korallfärgade seedbeads. Nätet är av Fireline med "daggdroppar" av crystal seedbeads. Ringen av svarta chips kan jag inte svara på vad det är då det är en gåva...kan vara glas...kan vara äkta...vem vet!


Kommentarer
Postat av: Rita

Oj, vilken fin spindel! Ja, hela drömfångaren är ju jättefin! =)

Ha en bra dag!

2009-11-24 @ 12:36:22
URL: http://r
Postat av: Rita

Justering av ovanstående inlägg...

Tänkte ju säga att du har mycket fint på din blogg. Du är duktig!

Kram/Rita

2009-11-24 @ 12:37:53
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: MaMaMade

Tack Rita! Du gör ju också jättefina grejor! Man får så mkt inspiration (o hjälp) från alla på forumet förutom allt annat som finns på internet. Undrar just om man hinner testa allt som man man ser!? :)

2009-11-24 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0