Äntligen färdig!

Har kämpat länge med några smyckeset men nu är de äntligen färdiga förutom ett lås på ett av armbanden, ska köpa det i storstan imorgon. Har också haft problem med de vinmarkörer som en bekant ville att jag skulle göra. 24 st! Jisses vad jag har kliat huvudsvålen för att hitta kombinationer som inte ser alltför likadana ut men ikväll fick jag äntligen se sista färdiga. *Hurra*! Fotade dock inte dem, ska väl ha någonting att göra imorgon också!



Länkat halsband med genomskinliga, krackelerade samt blå snäckskalspärlor, en affirmationsring samt ett hänge och en berlock. Matchande armband med pärlorna satta i pärlburar, magnetlås...en dröm för stela fingrar!



Örhängen som matchar setet ovan. (Ursäkta mig för den suddiga bilden!)



Halsband med avlånga länkar, matta ovala glaspärlor med blå ränder är inlänkade med "swirliga" metallpinnar emellan. En glaspärla i silverfoilteknik i koboltblått med matchande pärla hängandes under som hänge samt en "Skyddsängel" med koboltblå kjol, fastsatt med karbinlås så man kan plocka bort den om man vill använda den på något annat halsband. Matchande armband med magnetlås.



Länkningen på halsbandet.



Likadana "Skyddsänglar" i örhängena som hänget i halsbandet.

Tråkigt att det ska vara så svårt att fota i vintermörkret men jag är glad över att kameran valde att öht fungera ikväll...o att alla bilderna hoppade ut som de skulle! Hoppas att någon kommer att bli nöjd över sina smycken nu!


Kommentarer
Postat av: Mon Lis

Kanoners vad snyggt det blev.

2009-11-24 @ 21:05:01
Postat av: MaMaMadw

Roligt att du tycker det! :D

2009-11-24 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0