Kopparspiraler

...är inte så nyttiga att nyttja...på vissa ställen, har jag hört. Dessa går däremot alldeles utmärkt att använda, iaf kring halsen, armleden eller dinglandes från öronen!

En liten pärlbur. Rätt så pillig att göra o få snygg. Nu har jag lite för tjock tråd så jag får göra ett nytt försök när jag fått tag i rätt dimension.


En något större pärlbur i en annan modell, betydligt enklare att få snygg. Rätt så läckert då spiralerna går lodrätt över pärlan gentemot hänget, oftast går de tvärsöver pärlan, som på den övre buren.

En trevlig teknik iaf, bra att tillgå om man har lite ömtåligare pärlor som man vill skydda mot stötar...eller hittar en fin kula utan hål som man vill använda! Sådana kommer det att bli fler av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0