Deep Forest Design

Ett litet steg för mänsligheten men ett jättestort för mig. Har äntligen, efter massvis av stötning och blötning, kommt fram till vad jag ska kalla mig. Jag är ju en omständlig person som vill mycket inom litet, dvs hjärnan har gått i spinn för att kunna få in allt jag vill i namnet. Svenskt, norrländskt, natur, lite romantiskt mystiskt...som dessutom ska vara lättförstått för både svenskar och utlänningar. Låta lite tjusigt utan att vara pretantiöst men ändå lite fräsigt. Det har inte varit lätt men nu är beslutet fattat!

Till att webshopen kommer igång (må nu inget negativt hända) kan den som är intresserad av det jag lägger ut här på bloggen, maila mig på; [email protected]



*Yiiiihaaa*! Bara några hundra chiffongpåsar att sy nu...och så pärla på såklart!

Kommentarer
Postat av: Mon Lis

Den är jättefin.

2010-02-16 @ 21:28:34
Postat av: Rospigg

[email protected] skareväl va?

2010-04-13 @ 21:07:38
URL: http://borssnack.di.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0